Lill-Larsson

Publicerat klockan: 01:13:41 den 2011-03-17


Sista kalaskvällen innan jag for till London...

Min fina, fina, goa, söta, rara, underbara, ka-tjingiga, ironiska, mys Mathilda Lill-Larsson. Min älskade vän, grattis på 19 års dagen. Jag önskar dig all lycka och framgång i världen. Hoppas din dag är fylld med många presenter, tårta, kramar och skrattattacker.

Så bra som vi känner varandra skulle man inte kunna tro att vi kännt varandra i ynka ett och ett halvt år. Otroligt tacksam för den tid vi haft tillsammans, och alla nya minnen vi kommer skapa. Påhittiga du och jag som faktiskt gör vad vi pratar om. Du betyder hemskt mycket för mig och jag skickar mig massvis med födelsedagskramar och pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0