Last night

Publicerat klockan: 14:17:01 den 2011-03-05
Last night.
Jag haller pa att smalla av vad trott jag ar! Vilket lang, men harlig dag! Lamnade jobbet vid 10 pa kvallen, gick sedan till O'Neills och kalasade hela kvallen med fodelsedagsbarnet Sophie. Med oss var Franchesca, Mikael, Matthew och Alberto. Tanken var att vi skulle ta nagra drinkar och snacka lite dar och sedan dra till nagon klubb, men vi hade sa kul och skapade vart egna lilla dansgolv, sa vi stannade dar hela kvallen istallet. Kvallen bjod pa mycket skratt, all mojlig sorts dans (moonwalk, goofball, robot, shake, sexig, hoppig, musikal...) Trillade innanfor dorren strax efter 4. Kanner mig ganska lagom sadar alltsta liksom ba, ni forstar? Inte bakis, men om min kropp hade en egen rost (jag har en rost, men den tillhor sjalen och tankarna sa att saga) sa hade svordomarna flugit. Allt gor ont. Beviset pa en lyckad kvall?
Dags att stada upp i svinstian (mitt rum), ta en dusch, fa i mig lite lunch och kanske traffa Sabina en svang. Sen blir det en helkvall med jobbet. Forst fika pa Costa, vidare till middag pa Nando's med avslutning pa O'Neills.
You only love once.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0