All over the place

Publicerat klockan: 01:45:06 den 2011-03-09


Igår i parken som jag inte har den blekaste om vad den heter.

Men hej på er!

Liten snabbuppdatering från min sida. Har haft så jädrans mycket energi i kroppen idag, det var omöjliare än vanligt att stå still, det gick helt enkelt inte. Höll på att irritera grabbarna till döds på jobbet, jag var tydlligen "all over the place". R sa "Julia, during the period I've known you, I've sort of understood that you never can stand still. Bit today is worse than usual. Tom, just ignore her, she just wants the attention." Vilka gullepluttar va?!

Var på ett sådant humör då jag konstant ville ha någonting att göra och någon att prata med. Som tur var blev jag satt på massa småprojekt hela dagen (det största "lilla" projektet tog 6 timmar...), så tiden bara flög, men jag fick kanske lite för mycket tid för mig själv så jag tänkte och tänkte och tänkte. Enda minuset med dagen kanske, eftersom jag inte var på ett filosofera-humör.

Dags att blåsa ut ljuset och krypa ner under täcket. Är dödstrött när jag tänker efter.

Good night, sleep tight. Wake up fit for tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0