Vilken dag!

Publicerat klockan: 00:23:30 den 2011-06-11

Lillebror (vit t-shirt). Say no more.

Den här bilden får ta och sammanfatta dygnet. Det har varit åka av får jag ta och meddela. VILKEN superdag! Passar på att säga grattis till lillebror John som tog studenten idag. Du var så fin så i din kostym. Stolt är jag över dig minsann.

Har blivit bortbjuden till Skärgården i helgen. Det kan gå hur som helst, personligen tror jag det kommer bli riktigt bra. Jag vill ha full rulle kanelbulle hela tiden, och det är precis vad jag får. Några ynka timmars sömn, sen är jag på benen igen. Dags att slänga ihop lite packning innan ögonen trillar ur ögonhålorna. Natti

Kommentarer
Postat av: Ida

wow! snygg bild hörru, det är du som tagit den förmodar jag? riktigt talande och in the moment! Skulle kunna ställas ut!

2011-06-12 @ 00:20:45
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0