Svimma?

Publicerat klockan: 11:47:47 den 2011-06-30



På väg hem började jag må dåligt. Började tappa känseln i kroppen, varm och kall om vartannat och orkade knappt sitta upp. Längtade bara efter att få komma hem och lägga mig ner. När jag precis var innanför dörren kändes det som att jag skulle svimma. Jag föll ihop på sängen och blev liggande där. Sov i tre timmar, var uppe och käkade lite grann och sov sedan en timme. Väldigt konstigt det där. Vet inte om det berodde på hostmedicinen eller ipren som jag hade tagit, eller att jag bara behövde närig. Läskigt i alla fall. Bör verkligen ta det lugnt idag.

Men alltså, oroa er inte. Har druckit smoothie (jordgubbar, blåbär, banan, äpple och laktosfri mjölk) och en macka med keso och gurka till frukost. Och jag ska chilla idag, lovar. :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0