Spontant är bäst

Publicerat klockan: 11:51:39 den 2011-06-18

Jag och födelsedagsbarnet!

I lagom tid tills dygnet övergått till nästa och Jennys födelsedag kickade igång, checkade vi in på Solidaritet. Lika bra som vanligt skulle jag vilja påstå. Förra gången hon och jag (plus många andra härliga vänner) var där var på min födelsedag i februari, och nu var det hennes tur. Tradition?

Vi hade det hur bra som helst. Mycket skratt utdelades, vi kutade runt, hade både seriösa och motsatsen i konversationsväg, blev bjudna på drinkar och cigg, dansade loss. Ungefär "det här en en spontan och grym kväll".

Trillade i säng vid halv fem snåret och just nu känner jag mig väl inte så jättekaxig. Dags att reloada och tagga inför kvällens utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0