Spontan söndagskväll

Publicerat klockan: 11:11:00 den 2011-06-06

Dusch och frukost på morgonen, ja då.

God morgon!

Vilken spontant grym söndagskväll! Efter att ha hängt med Maja på Djurgården, kom jag hem och vände och hann precis med bussen för att träffa Jenny, Jocke och gänget på Big Ben på kvällen för stand up. Så jäkla bra! Vad jag skrattade, borde kletat på vattenfast mascara innan jag sprang hemifrån.

Hann inte med någon middag innan jag kutade hemifrån, så magen klagade högljutt. Medan de andra gick till en bar i närheten, löste hungriga Rille, Ellen och jag våra problem med McDonald's. EN person i kassan framför en ringlande sick-sack kö. 

Mötte sedan resten av gänget på baren. Mycket trevligt. Trillade innanför dörren vid halv 3. BRA söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0