Run, Forest, run!

Publicerat klockan: 19:04:13 den 2011-06-02



Vet ni vad? När jag kom hem vid fem-snåret idag, trött och lite smått frustrerad, bytte jag direkt om till träningskläder, lånade brorsans ipod och sprang. Kände jag behövde rensa hjärnan, svettas och bli anfådd, bli av med överskottenergi och irritation.

Det började bra och det fortsatte så. Jag såg två vitmelerade fjärilar para sig på den asfalterade vägen. Satte mig och beundrade dem en stund, sen började det spritta i benen. Jag värmde upp med uppförsbacke och började löpa i nedförsbacke. Tänkte stanna framför den där backen utan slut, men mina ben fortsatte springa. Så härligt känsla, jag kände mig så fri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0