När?

Publicerat klockan: 11:17:28 den 2011-06-06


Hujeda mig, när ska jag få tid över att ta itu med detta? Just nu, om jag vill hitta ett specifilt plagg, funderar jag på vart jag tog av det sist och letar i högarna på golvet. Flänger ju fram och tillbaka och träffar massa jäppar på olika ställen, och om jag inte gör det så är det superfint väder ute och man känner att man verkligen måste passa på att utnyttja solen, eller när det är kväll så vill jag passa på att mysa med familjen som jag saknat så mycket när jag varit borta. Sen är det ju ganska tråkigt att städa själv också. Knepig rebus det där...

Kommentarer
Postat av: Carmen

haha försöker hitta min väska men ser den inte D:

2011-06-06 @ 19:45:49
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0