Kvällens planer

Publicerat klockan: 16:55:40 den 2011-06-04

Ser ni blicken? Den betyder hopp in i duschen, sen väldoftande body lotion och sköna kläder.

Nu när jag för första gången satte mig ner känner jag hur död jag är. Har varit ute i solen hela dagen. Var tokigt rastlös, så jag polerade mammas naglar och målade dem, terrade yngsta brorsan som jag fick med mig, så vi spelade fotboll och gjorde olika akrobatiskt avancerade övningar, hehe.

Dags för en dusch och tvätta håret. Mys med familjen står på schemat ikväll, alldeles perfekt. Efter äventyren inatt tar jag hem titeln som Miss Tired idag. Tror banne mig jag satsar på lite plockgodis, någon trevlig film och allmänt slöande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0