Frisörbesök och Moroccan Oil

Publicerat klockan: 11:41:07 den 2011-06-30

Ungefär 300:- för 100 ml. Värt, eftersom man endast behöver någon droppe per gång.

Efter att ha suttit fast på pendeln i vagnen där AC:n var trasig (de öppnade dörrarna efter ett tag - mitt på spåret!) så kom jag till min frisör Renée. Älskar att gå till den salongen! Även om det kostar lite grann, så tycker jag det är klart värt. Hon sätter alltid upp extra tid för mig eftersom jag har så mycket hår, bara klippning kan ibland ta två timmar! Inredningen är så fräsch och jag blir så harmonisk av att vara där och sitta och prata med henne, få en latte och bara njuta.

De hade nyligen fått in Moroccan Oil som jag hört så mycket om, så jag slog till på en flaska! Fungerar som värmeskydd, bäst att lägga i fuktigt hår, men även bra att använda varje dag, eftersom det tillför näring och stärker håret utan att det blir flottigt. Luktar gott gör den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0