A dog story

Publicerat klockan: 08:19:37 den 2011-06-29




Lekte lite med Tony-busen igår. Han är verkligen helt bolltokig, han älskar att leka med tennisbollar, fotbollar, bandybollar och så vidare. Allt som är runt och rör sig helt enkelt. När jag tröttnar på att kasta iväg dem för att han ska springa och hämta eller om vi ska ha dragkamp, så brukar jag gömma bollarna. Jobbigaste stället igår var helt klart Foppatoffeln. Åh, vad jobbigt det var att få loss den därifrån. Till slut satte han sig uppgivet ner och tittade på mig med hundögon, så jag blev tvungen att putta fram bollen i toffeln lite så att han lättare skulle få tag på den. It's a dogs life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0