Imorgon åker jag

Publicerat klockan: 18:06:00 den 2011-07-23
Jag och fina papi.
Stackars lillebror har gått och blivit magsjuk, så familjen åker inte till landet imorgon. Men eftersom jag hade planerat att träffa Kajsa söndag och måndag, eftersom hon drar tillbaka till London och jag inte hinner träffa henne annars, bokades biljetter för mig imorgon. Framme i Kristianstad vid halv sex-snåret, sen blir det hem till henne för middag, massa vin och en sjukt bra kväll! Längtar verkligen!
Nästa dag ska jag ta mig till landet helt själv. Helt ensam i stora gamla huset, glurp. Och tekniska frågor som hur ska jag ta mig till mataffären utan bil? Men fasen, klarade jag av att bygga upp värsta livet i London från ingenting klarar jag detta galant. Det ska faktiskt bli lite kul. Allt löser sig.

Förresten, pappa var så otroligt snäll och bokade mina biljetter medan jag var ute och svängde idag. Kommer hem, visar honom biljetterna som jag skrivit ut när jag var förbi på stationen. Han kikar på dem och ler nöjt.
Pappa: Titta, jag satte dig i salongen vid fönstret, det blir väl bra? Det fanns handikapp och tyst kupé också, men där går det ju inte att sätta dig.
Jag: Vad då, för att jag pratar för mycket? Varför satte du mig inte bara i handikappkupén för?
Pappa: Det fanns inte plats kvar.
Love you too daddy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0