Work out

Publicerat klockan: 18:19:50 den 2011-07-22
Kör ett pass ska ni få känna på träningsvärk dagen efter!
Medan jag låg i solen, läste i den otroligt tråkiga körkortsboken och svettades tänkte jag att jag lika gärna kunde köra lite styrketräning och svettas samtidigt. De här övningarna har jag alltid med mig, så himla enkla och man behöver varken gymkort eller massa grejer för att kunna utöva dem. Kroppen skakar fortfarande lite halvt.
Har fått superbra pepp och insett att min kondition ligger på minus. Dessutom så känner jag mig inte tipptopp, så jag tänkte ta itu med det här med träningen. Känns superbra nu! Lite jobbigt att jag fortfarande eftersvettas. Måste göra mig i ordning. Ska in till staden och after worka lite. Inte för att jag har workat så mycket idag, det skulle vara work out i sånt fall, men ni fattar poängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0