What's my problem?!

Publicerat klockan: 19:32:00 den 2011-01-14


Ett tag undrade jag vad felet med mig var. Gick upp 4 imorse för att vara på jobbet 6. Vi var ett megagäng som höll humöret uppe och jobbade med nya vårkollektionen. Fråga mig inte hur den ser ut, för det minns jag fasen inte. Vårig?

Hur som haver, erfarna fiskar viskade om att när man var klar för dagen och (äntligen) sätter sig ner på tunnelbanan på väg hem, inser man hur trött man faktiskt är, och, dör typ. Detta hände inte för mig. Eftersom vi ska ut ikväll med jobbet undrade jag hur jag skulle palla om jag inte slumrade till innan. Men nu, 3½ timme senare känner jag mig inte mänsklig. Sängen - jag kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0