What to do?

Publicerat klockan: 13:36:40 den 2011-01-22


Förra sommaren, eller var det förr-förra? Gud, jag minns inte...

Nu har jag njutit av en ganska lång period utan träning (vi snackar månader vänner). Det har varit så mycket annat som snurrat i mitt huvud, så motion har inte varit en prioritering. Men ni vet, man kommer till en punkt då man känner att man saknar det, både mentalt och fysiskt. Jag är absolut inte överviktig eller så, men I swear to God, när jag tränar är min kropp tight. Som bilden ovan. Så känns det inte nu. Jag vill känna mig stark i kropp och själ, vakna på morgonen och känna att jag bara måste ut på en powerwalk, vilja käka nyttigt... Nu fattar nog galoppen.

Jag har alltid varit en aktiv person. Större delen av mitt liv har spenderats på en basketplan. När jag gav upp bollen pausade jag ett tag och körde sedan igång med yoga som gjorde mig både stark, vig och fit. Vill testa på någontng riktigt utmanande för både kropp och psyke, typ thai chi. Men det finns liksom inte riktigt tid just nu. Vad ska jag göra? Gå ut och gå i områden jag inte känner till? Suck, det känns lite hopplöst detta. Kom gärna med förslag.


Kommentarer
Postat av: Carmen

en bra andleding om du inte kan området, då börjar du jue göra det jöööee!

2011-01-23 @ 20:18:22
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0