The skin you're in

Publicerat klockan: 23:56:00 den 2011-01-21



I högstadiet suckade mina vänner högt och gav varandra menande blickar när jag en gång var tredje månad utbrast "Jag har fått en - mitt i planeten!" Japp, jag syftade på finnar. Jösses, vad glad mina gener har varit givmilda. Men efter att ha flyttat till avgaserna- och föroreningarnas stad, börjat stressa mycket, äta dåligt och oregelbundet och inte se en gnutta sovljus så har min hy börjat protestera. Men detta ska ändras på!

1. Rengöra morgon och kväll med bra produkter. Har hört mycket bra snack om Dermalogicas produkter, så dem tänkte jag slå till på!

2. Vatten är skitviktigt - mer sånt!

3. Mindre socker - mer grönsaker och frukt.

4. Det finns väl en mening bakom ordet "skönhetssömn"...

5. Spendera varenda möjlig ledig stund i solljuset.

6. Använda ansiktsmask någon gång i månaden.

7. Använd bara smink när det är ett måste (och kom nu inte och säg att det inte finns några måsten!)

8. Lite motion (mest för att kunna avsluta den här listan).


Kommentarer
Postat av: caroline

Dermalogica är grymt bra! Du kan beställa billigt från en sida som heter http://www.jerseybeautycompany.co.uk/



Kram

2011-01-22 @ 17:52:35
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0