Som jag har längtat...

Publicerat klockan: 12:21:32 den 2011-01-11


Vaknade klockan nio imorse och trodde klockan var tolv. Inte så trevligt med tanke på att jag skulle åka hemifrån vid den tiden. Men mobilen hade låst sig och visade helt fel tid, visade sig när jag slog på min andra telefon. Pjuh.

Har botat huvudvärk med ipren och tagit en lång dusch. Ska göra mig i ordning för jobbet nu, smink, kläder och frukost. Aaah, frukost! Det är kärlek det. Har haft ett ekande tomt kylskåp de senaste dagarna, tills igår, så innan jag skulle lägga mig var jag som ett litet förväntansfullt barn natten innan födelsedagen och kunde inte sova. För att jag längtade till nästa morgon så jag kunde få äta värsta pangfrullen... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0