Raka motsatserna

Publicerat klockan: 15:56:40 den 2011-01-22

As we speak.

Disk, städa rummet, släga ut allt som jag ska ta med mig hem till Stockholm (mer än vad jag trodde, kommer inte få plats i min kabinväska. måste köpa ny, eftersom min sprack i dragkedjan i och med flytten), smink, kläder, lunch... Jag har kutat omkring i huset som en tätting. Min housemate är raka motsatsen idag. Bakis, stirrar ut i intet och undrar om han är ens är kapabel att laga någonting. Tror jag övertalade honom att kirra våfflor...

Slutar jobbet 10 ikväll. Efter det har Sophie och jag anordnat restaurangbesök med en väldig massa från jobbet. Måste komma ihåg att få i mig någonting ätbart innan jag börjar dricka, annars kommer jag nog blir en alldeles för rolig typ...

Kommentarer
Postat av: Ida

mhmmmm!

2011-01-23 @ 02:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0