Rajiv Dasan

Publicerat klockan: 02:34:33 den 2011-01-12




Många kollegor med dolda talanger på jobbet. Rajiv är illustratör och äckligt skicklig. Ovan ser ni några bilder, men det finns sjukt många fler på hans hemsida. Jag är ruggit imponerad. Fina människor med både hjärta och talang vill jag inget hellre än att det ska gå bra för.

Jag rådiggar Power, StateofMind, BeyondZoneOne, ThePerfectStorm, MoreMorbidness och LondonsFinestWhiskey. Väldigt futiristiskt, detaljerat, Kafka-inspirerat, humoristiskt och kreativt. Eller tja, som han själv nyss sa: "im trying to make my style look quite vintage with art deco and vibrant colours"

Nu ska han åka till Sri Lanka på semester. Under tiden har jag lovat honom (inte för att han bryr sig) att lära mig uttala hans nickname. Han försökte lära mig häromdagen, men det gick inget vidare, så han tyckte att jag skulle kalla honom Chris, som i Christopher som är hans smeknamn. Men han heter Rajiv och Raj ska det vara. Uttalas "Radge" på engelska. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0