Packa Carmen

Publicerat klockan: 01:51:50 den 2011-01-13


Jag gillar helt oplanerade dagar då det ändå händer massa saker. Man behöver inte göra någonting, bara surfa med på livets våg.

Efter Joe and the Juice kilade jag och Carmen till jobbet och sedan till b@1 för att säga hej svejs till barpersonalen. Sen åkte vi hem till henne och packade ihop hennes liv som hon har byggt upp under sitt år här. I en en-veckas-resväska och handbagage. Ingenting på väggarna, i byrån eller garderoben. Fick med mig två stora kassar med massa grejer. Precis när jag skulle kliva av tunnelbanan och skulle lyfta kassarna i handtagen gick den ena sönder på mitten. Lite grejer trillade ut. Jag fick panik och trodde att jag skulle bli fast på tuben tills nästa station, killen brevid mig log medlidsamt och försökte hjälpa mig och jag hann ut. Pjuh.

Kocken Carmen bjöd på middag också. (Tack för maten älskling. Och alla saker. Har på mig den grårandiga tröja nu. Den luktar Carmen. <3)

Kommentarer
Postat av: Carmen

aawww, bajs att den gick sönder! hoppas det gick ra ändå!

2011-01-13 @ 08:16:34
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0