Nytt hem, ny familj

Publicerat klockan: 07:16:22 den 2011-01-10


Inte bara flytta hemifrån, men dessutom till ett annat land när man är endast 20 år gammal får en att växa otroligt mycket. Inte bara medvind hela tiden, men jag tänker att motvind gör mig starkare. Det finns en mening med allt som händer.

Och även om jag har et liv här, så är det självklart att jag saknar min familj och mina vänner hemma. Kalasmycket. Men igår insåg jag att man kan skapa sig en ny familj och ett nytt hem vart man än är. Sade nämligen hej då till mamman i huset jag bor i eftersom hon åkte till Turkiet (i en månad) imorse, och hon sa "You're my daughter aswell, okay?. Take good care of yourself now, okay? And take care of my house, okay?". På detta blev det världens kramkalas och pussar på kinden. Smsade henne nu och fick ett sms med orden "Love you" inbakade. Fina grejer.

Kommentarer
Postat av: Carmen

aaawww jag blir så glad att du trivs babe :)

2011-01-10 @ 08:08:30
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Alina

Åh, vad fint!

2011-01-10 @ 11:45:17
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0