Nyårsafton

Publicerat klockan: 00:53:32 den 2011-01-12


























Livet har spinnat på alldeles för fort för att jag ska hinna lägga upp massa bilder och uppdatera ett stup i kvarten. Bättre det än att inte ha något liv alls. Så nu tar jag och knappar ikapp med verkligheten här i bloggen. Först ut: nyårsafton. Inte alls som jag tänkte mig och lite halvkatastrofig, men jag fick uppleva en hel del och umgås med de finaste London-tjejerna, och det är inte så illa pinkat det. (Carmen, du märker säkert att jag nallat bilder från dig, taaack!)


Kommentarer
Postat av: Carmen

mmm det ser jag minsann, svårt att göra det tillbaka dock haha ;) love u, kommer du idag???

2011-01-12 @ 08:18:35
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Carmen

haha orka lägga upp ormbilderna om du är rädd för dom :D

2011-01-12 @ 22:46:05
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0