Maybe it's because you're a Londoner

Publicerat klockan: 14:33:25 den 2011-01-27


Min lilla Brunstig Tjur aka Elin har varit i Thailand och Vietnam. Kollade på hennes bilder och insåg två saker.

1. - Jag saknar henne tokmycket. + Jag får träffa henne om en vecka.

2. Jag vill åka till något främmande land, svettas, skratta, gråta, kämpa, sola, uppleva, kramas, gå alldeles för mycket, äta konstiga saker, njuta av livet, mixa lyxhotell med inte lyxhotell.... Sitter just nu med ytterkläderna på inomhus och huttar. Elementen är inte på under dagen (wtf?!). Så in i helskotta trött på denna jäkla kyla, konstant gå omkring och frysa, bära ändlöst mycket kläder, inte se solen.

Enough klagat! Ska gå och möta Sophie nu! Angående rubriken, jag bor i freaking London! Mycket vill ha mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0