Ibland behöver man inte planera så himla mycket...

Publicerat klockan: 01:39:32 den 2011-01-13




Igår natt när jag gick och la mig kändes det för en gångs skull ganska fint att jag inte hade någonting som helst planerat inför morgondagen. Inget alarm, inga planer, nada. Bara vakna och se vart dagen bär.

Efter sex timmar med stängda ögon svarar jag sömnigt när mobilen ringer. Det är Carmen. "Jag vet att det är din lediga dag och du förmodligen vill ha sovmorgon, men vi ska fika någonstans runt Oxford Circus, så kom!" Joe and the Juice alltså med Carmen, Kajsa, Kate och Synne. Inte illa pinkat.

Kommentarer
Postat av: Carmen

alskar att jag omnäms så hederligt i alla inlägg :P



är det bara min bloglovin som inte fungerar???

2011-01-13 @ 08:18:08
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0