En vecka folks

Publicerat klockan: 23:00:14 den 2011-01-23


Om en vecka är är jag i Stockholm. Har ni hört på grejer va?! Ska bli kramigt, gråtigt, skrattigt, händelserikt och alldeles tokbra! Men en grej bara... det är snö där. Kallt som fan och isigt. Jag kommer frysa rumpan, händerna, fötterna, låren, näsan och öronen av mig.

Har skrutit som attans för alla icke-svenskar jag träffat här om den svenska sommaren, speciellt i Stockholm. Kan man inte få komma hem till det istället? Jag hatar kyla, att frysa, vara påpälsad, vilja vara inomhus och blekfis. Fråga mina vänner bara, det skämtades om att jag skulle ta med mig Michelin-jacka (Fjällräven-boll-jackorna) till Thailand förra året. Ha. Ha. Very funny. Nej, men skämt åsido, summa kardemumma, jag diggar inte vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0