Detta är vad som krävs

Publicerat klockan: 01:26:56 den 2011-01-12


"Julia, you really look like an angel. But when you open that beautiful mouth of yours, it's not beautiful. It's more like the devil. You should have horns on your head or something."

En colombiansk kollega överdramatiserade lite på jobbet idag. Missförstå mig inte, jag svär inte eller är elak, men jag är en hejare på sarkasm och ibland kan jag dra till med en smula ironi. Lite ut med hakan och enorm självdistans är vad som krävs för att palla jobba med grabbar dagarna i ända. Jag gillart.

Kommentarer
Postat av: Carmen

hahah jag håller med han! :D

2011-01-12 @ 08:21:07
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0