Vilken jävla rip off

Publicerat klockan: 01:00:43 den 2011-02-04



Café Opera med Andreas och Jennifer.

Hade sjukt kul igår! Förstår inte varför jag inte varit på caféet tidigare. Jättefin lokal och jättebra musik. Har fortfarande lite ont i fötterna.
Dansade, gled omkring och spanade B-kändisar i mängder. Julia bouncade in i MTV-Shire och jag råkade säga till Jimmy Jansson. Andreas tyckte Kenza var fräääääsch. Inte fy skam.

Började dra oss hem klockan två. En promenad från Norrmalmstorg till Roslagsgatan senare, ett donkenbesök och en bussresa senare så var vi hemma strax efter fyra.

Vaknade alldeles för sent idag (what's new). Julia sov över här och jag fick bokstavligen sparka ut henne tio minuter innan tåget skulle gå så att hon skulle hinna. Värre tidsoptimist får man leta efter! Träffades igen hemma hos Mahilda med Maja också!


Jen, ditt inlägg var precis allt jag ville säga, så jag kopierade det rakt upp och ner. Som tack får du lägga upp massa bilder om du vill, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0