Så är det

Publicerat klockan: 01:51:07 den 2011-02-16

Dessa tjejer kommer jag träffa imorgon! Swedish House Mafia - yeah!

Jag vet i fasiken hur jag ska uppdatera er på bästa möjliga sätt. Stört mycket som har hänt sen jag kom tillbaka till London för dryga veckan sen. Alltså, känslomässigt... whoh! Mycket liksom! Jag har flyttat, inrett mitt nya rum, hängt med min nya supervisor/syster/housemate Sophie, blivit väckt miss i nassen, haft gråtkalas (inte så hemskt som det låter och, suprise, det var inte jag som gjorde av med vätska), känt mig som världens sämsta vän/dotter som knappt hört av mig, varit på två dejter varav en på alla hjärtans dag, jobbat mycket, haft ont i fötterna för att jag bara går runt i mina för små ballerinas (vill man vara fin får man lida pin), en svensk kollega är tillbaka, jag har börjat hjälpa till som personal stylist på jobbet (who knew att jag skulle ha värsta skillsen för det och tycka det är underbart kul?!), käkat coco pops till frukost varje morgon, börjat planera inför semestern i april, tänkt att jag måste handla och tvätta tusentals gånger men aldrig haft tiden till det... och nu är det Idas födelsedag! Grattis på födelsedagen gamla tant! Puss!

Kommentarer
Postat av: Carmen

aaahhh hur går dejterna! tell me all the dirty details!!!

2011-02-16 @ 23:37:31
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0