My housewarming party

Publicerat klockan: 18:49:12 den 2011-02-21






Söndag. Sov ut, skypade fina mamma och pappa, städade hela huset, tog en promenad till Wood Green Shopping Centre och handlade lite. På kvällen körde Sophie och jag nämligen lite slumber/housewarming party hemma hos oss. Succé! Mickael, Ida, Katrina, Francesca, Alberto, Sophie, jag och Matthew. Pizza Hut, goda drinkar, musik, tokmycket skratt och lite för hög volym. Min dubbelsäng uppskattades enormt, och med det menar jag att Matt, Fran, Mickael och jag delade på den när vi väl höll truten och sov. Alltså, Matt tog upp halva sängen, vi andra tre fick dela på den andra halvan. Finns det hjärterum finns det stjärterum.

På morgonen såg jag fram emot att komma ner till köket och äta resten av pizzorna som fanns kvar. Jag kommer ner till köket och finner Alberto och Mickael med överraskade blickar. De hade ätit upp allt. Grabbar va?

Vad har jag gjort mer? Städat hela huset (igen), tagit en liten promenix och degat i sängen framför Gossip Girl. Precis vad jag behövde. Nu börjar det dock kännas som att jag håller på att dö, så farligt trött. Vad sägs om en powernap, lite smink, nya kläder och sushi middag med Sabina och Ida i Chinatown? Jaraaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0