Inspire me

Publicerat klockan: 12:16:08 den 2011-02-04


Jag älskar att ha förebilder, människor man kan inspireras av. Inte bara vänner och kollegor, utan även hitta en bild, läsa en text om någon och bara känna "nu jäklar!" Som rubriken till föregående inlägg; surround yourself with good people. Jag anser att om man gör detta, så förstorar man chanserna till att utvecklas, växa och göra framsteg, avsett vilken synvinkel man ser ur.

Därför börjar jag med en ny kategori här i bloggen. Inspire me. Lite då och då kommer jag skriva om personer som jag tycker är coola och inspirerar mig. Det kan vara en vän, familjemedlem, kändis, en hund. En svensson, skådespelare, fotograf, ensamstående mamma, författare, jetsettare, uppfinnare - ni fattar grejen. Har ni någon att tipsa om, spit it out! Inspire me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0