En liten sovenir kanske?

Publicerat klockan: 14:04:22 den 2011-02-26


Inatt när jag kom hem från inflyttningsfesten hjälpte jag Sophie packa. Vi skypade med hennes föräldrar i Australien. Sen visade det sig att vi hade en del att snacka om, så vi satt uppe tills vi inte kunde hålla ögonen öppna längre. Klockan 8, efter 3,5 timmes sömn, kom hon och gav mig en hej då kram. Nu är hon i Paris.

För att inte bli lika grön som Hulken av avundsjuka har jag bett henne ta med sig en sovenir hem till mig. Samma sak med Mathilda som gör soliga USA under sportlovet. Med en liten obetydlig sak i min ägo och tanken på att de tänkt på mig medan de har varit borta och haft det fantastiskt underbart gör det faktiskt ganska enkelt för mig att glädjas åt dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0