Du talar i nattmossan

Publicerat klockan: 16:59:48 den 2011-02-22



Harom veckan lovade jag Sophie att jag skulle hjalpa henne boka biljetter till Paris, eftersom hon aker dit i helgen. Sa igar kvall nar jag kom hem bad jag henne att vacka mig 11, och jag inte redan var vaken da, sa vi kunde boka biljetterna tillsammans innan hon akte till jobbet. Tidigt pa morgonen vaknar jag av att det knackar pa dorren. Jag tror jag drommer forst, sa jag later det vara. Sedan kommer Sophie in sager "God Julia, it's really cold in here", varpa hon lagger en filt over mig. Jag somnar om.

Vid 11 var jag inte sa jakla pigg. Vaknar av att Sophie ropar och borjar kasta kuddar pa mig for att jag ska vakna. Funderar pa om hon kommit in pa mitt rum tidigare under morgonen, eller om jag bara dromt det. Nar vi senare haller pa att boka Paris biljetterna far jag, utan att fraga, svar pa tal.

S: You know that you were talking in your sleep this morning?
J: No, I wasn't. I don't talk in my sleep.
S: Yes, you were. That's why I came into your room, I wanted to check up if you were okay.
J: Really? What was I saying? Did I talk in english or swedish?
S: I don't know. I couldn't really hear what you said.

Men ofta! Jag har aldrig fatt hora att jag talar i somnen tidigare. Vad dromde jag, vad sa jag, varfor sa jag det, varfor talade jag i somnen typ forsta gangen nagonsin just i morse? Kom igen, jag vill veta!


Kommentarer
Postat av: Carmen

varför har du inga ÅÄÖ???

2011-02-22 @ 18:36:16
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0