Resultat om en månad?

Publicerat klockan: 10:52:04 den 2011-12-11



Har du tänkt på att detta sliter på ögonfransarna:

Marscara, ögonfransböjare, sminkborttagningsmedel, blekning och färgbehandlingar, användandet av lösögonfransar (med lim) samt mediciner.

Jag kan ärligt säga att jag använder tre utav sju möjliga - dagligen. Inte konstigt att fransarna blir less.

Därför tänkte jag utföra ett experiment den närmaste tiden.
1. Endast använda mascara när jag måste, till exempel till jobbet eller om jag ska ut på kvällen. Inte när man tar en sväng på stan under helgen eller ska käka middag hemma hos någon.
2. Ögonfransböjare och lösögonfransar is a nono.
3. Rengöra ansiktet morgon och kväll, mer behövs inte.
och... (trumvirvel)
4. neuLash. För ett tag sedan tjatade jag hål i huvudet på Jenny angående hur mycket jag ville ha den här produkten. Eftersom vi inte hade setts på ett tag, var det första jag la märke till när vi kom till Paris hur mycket längre hennes ögonfransar verkade. Det visade sig att hon använt produkten varje kväll i tre veckor, och jag la märke till resultat direkt! Så efter att med mina egna ögon sett att denna produkt fungerar, slog jag nu till.

I instruktionerna står det att man ska märka resultat efter en månad, men hoppas se någon skillnad på Nyårsafton. Efter tre veckor borde man ju se någon skillnad. Ska ta före- och efterbild. Hihi, det här ska bli så spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0