Fokus inställt

Publicerat klockan: 19:46:37 den 2011-12-27

Min kropp måste ha fått någonting om bakfoten. Det står nämligen ingenting i kalendern om att det ska vara "chokladdagen" idag. Har gått loss på Dumle med pepparkakssmak och Aladin-asken. Skäms inte en millimeter.

Första jobbdagen sen jag varit sjuk gick finemang. Däremot är jag lite nervös inför resten av veckan. Vet redan nu att jag måste jobba över minst två kvällar. Hoppas kroppen pallar, det måste den.

Som ni ser på bilden körde jag en lermask ikväll. Blir ringa några samtal innan jag går och lägger mig. Bara stenhårt fokus på jobb denna veckan om jag ska hålla mig kry, ingenting annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0