Måndag sum up

Publicerat klockan: 23:03:32 den 2011-08-15

Jag är så genomsnäll och nallar direkt denna bilden från fröken Ida.

Bortsett från lite halsont har jag haft en riktigt bra måndag. Min ständiga (frivilliga) taxi chafför Jenny plockade upp mig för att ta en sväng på stan. Vi försökte fokusera på att hitta födelsedagspresent till hennes grabb, men det var så väldans lätt att bli distraherad. Fick bland annat med mig en klocka som jag har varit och spanat på en längre tid. Jag är så där barnsligt förtjust i den, det är nästan så att jag skulle vilja sova med den på. Ni vet som man gjorde när man var liten och hade fått nya skor som man älskade mer än livet självt och därför sov med dem på?

Körde på lägenhetsvisning med en vän på kvällen. Riktigt inspirerande. Vem vet, det kanske blir ett köp?

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen hallåååå! Inte nog att du snor mina sms o postar som din status... ajajaj. copyright för min produktion? haha jag ger dig den för att du tipsa om picasa.. men nästa gång... får du faktiskt ändra texten iaf!

2011-08-16 @ 13:08:52
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0