History in the making

Publicerat klockan: 10:47:57 den 2011-08-23

Vill bara förklara mig lite, varför jag varit absent de senaste dagarna. Förra onsdagen var första dagen på mitt nya jobb och jag gick dit även om jag mådde jättedåligt. Blev bara värre under kvällen, och sedan dess har jag varit hemma sjuk. Har varit hos doktorn och fått medicin en gång, på akuten och fått mer och ska idag till doktorn igen. Roligare kan man inte ha det.

Har verkligen varit helt borta och kan knappt äta, så därför, mina vänner, har det varit lite torrt med info här. Vill faktiskt inte gå in på detaljer om vad det är för någonting, det är min privatsak, men bara lugn. Ni blir inte av med mig så lätt. ;) Keep on rockin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0