Men tja!

Publicerat klockan: 18:19:23 den 2011-04-04






Jag drar en lättnadens suck! Efter att ha flängt runt halva jordklotet (Turnpike Lane/Wood Green för att vara mer exakt) hittade jag äntligen ett ställe med internet access! Wood Green Library! Fingrarna fullkomligen dansar av lycka över tangentbordet. Long time, no see!

Får be om ursäkt över den supertaskiga uppdateringen, men vi är nu inne på vecka nummer två utan internet hemma, så det är ganska så bökigt att breafa er på vad som händer. Jag lever i alla fall! Sjukdomar versus Julia tog knock out på mig i rond två. Har varit tvungen att "call in sick" och mysa med sängen hela dagarna. Urtråkigt! Har börjat få lite mer energi i kroppen nu och snurrigheten har som smått börjat avta, så jag tog mig på ostadiga ben (har tappat muskler efter allt sängliggande) till en VÄLDIGT bra möte idag! Håll tummarna säger jag bara! Framtiden är ständigt osäker i Julias värld!

Hoppas verkligen allt är bra med er. Ska knycka åt mig ett blad med bibliotekets öppettider innan jag pyser härifrån, så jag kan smyga mig hit lite oftare, åtminstonde tills internet på hemmafronten är tillbaka. Men jag jobbar fortfarande, kom ihåg det! By the way, bortsett från att jag har varit borta några dagar från jobbet på grund av min sjukdom (feber, halsont, snor, slemhosta, snurrighet, trötthet - mys!) så får jag lov att säga att det går väldigt bra! När jag kommer tillbaka igen hoppas jag onekligen att dresscode black and white är borta för evigt! Hur tråkigt är det inte att bara få klä sig i svart och vitt?! Ingen höjdare, måste jag erkänna!

Hoppas verkligen allt är bra med er, vart ni än är i världen! Glöm inte bort att följa era drömmar och omge er av människor som älskar er! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0