Lediga lördag

Publicerat klockan: 23:18:19 den 2011-04-23










Vi har haft en riktigt bra dag. Nära till tårar på Barclays. Citroner, bananer, vindruvor, mandariner, auberginer, tomater från marknad. Äggmackor, diet coke, jordgubbar och lollipops fick bli vår proviant i parken. Solen visade sig från sin bästa sida hela fantastiska dagen. Vi skrev och pratade. Universums sötaste hundvalp kutade fram på ostadiga ben och klättrade på mig. Han fullkomligen avgudade mig, och jag honom. Har rivmärken över hela magen, men det var det värt.

Under kvällen ställdes vädret om totalt. Vi har njutit av regnet som smattrat mot fönsterrutorna, den fantastiska middagen som knåpades ihop och What Happens in Vegas.

Imorgon är det en totalt röd dag. Inte en enda butik har öppet, inte ens Banana Republic. För min del betyder det magnifika St Pauls Cathedral med Ida, sedan parkhäng resten av dagen med kollegor. Bra och ledig söndag. Precis som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0