Muchas gracias

Publicerat klockan: 00:30:15 den 2011-04-27


Regent Park i söndags.

Ibland kan allt kännas himla tungt och jobbigt. Man känner sig ensam och oförstådd. Rädd och ledsen. Som att allt går emot en och att ingenting fungerar. I sådana stunder behöver man omge sig av kärlek. Vänner, mina vänner. Friends are the family we choose ourselfs. Just nu får jag faktiskt ta tillfället i akt och säga ett megafett tack till Jennifer, Mathilda, Matthew och Andreas. Egentligen har ni väl inte gjort någonting speciellt, ni är bara er själva. Det är det jag tackar för.  

Nu är väl inte allt så bedrövligt som det kanske låter. Det känns bara lite tungt. Jag står i universums största vägskäl och funderar på om jag verkligen gör rätt som svänger till vänster. Nåja, det ordnar sig. Everything happens for a reason.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0