Hundskall

Publicerat klockan: 22:21:59 den 2011-04-15



På tal om bilden ovan... Min supervisor säger att man ska vara försiktig med ta klappa mopsar på bakhuvudet för hårt, för deras ögon kan ploppa ut, och då måste man trycka in dem igen. Allt detta tjafs för att jag ska få kalla fötter för att skaffa hund! Jag säger då det!

Men alltså, det här är ju helt sinnes! Byrackorna runt omkring kan ju inte hålla snattran! 5 olika hundar har jag räknat till skäller oavbrutet. Vad är det för fel på dem? Eller, frågan lyder väl snarare, vad är det för fel på deras ägare som låter detta fortgå? Störs dem inte? Älskar hundar, men det är ju någonting som inte stämmer när de skäller non stop. Vill de bli insläppta, tänker jag. Mat? Sällskap? Motion? Sånglektion?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0