Hemligheter oss emellan

Publicerat klockan: 18:27:23 den 2011-04-04



Med tanke på alla hemlisar som nått mina öron de senaste veckorna, måste jag ta och erkänna att mitt liv känns som en jäkla tv-serie. Tro inte att jag har fastnat med huvudet i det blå eller är på någon ego-tripp, för det är fel. Detta säger jag för att det är så sjuka grejer jag fått reda på. Eftersom bloggen är en väldigt öppen portal och jag agerar någon form av person med tystnadsplikt, avslöjas ingenting här. Ni får ta mig på orden helt enkelt.

Dock kan jag avslöja en hemlighet som jag har, like it or not. Here goes: jag duschar alltid både morgon och kväll. På morgonen med kallt vatten och citrusdoftande body wash för att vakna riktigt och dofta freeescht. På kvällen kör jag på riktigt varmt vatten och antigen aromatisk (påminner om hela Thailand-resan) eller honungsaktig dusch cremé, för att tagga ner och mjuka upp musklerna. 

Så! Då vet ni det! So long!

/Julie

Kommentarer
Postat av: ullisar

En dubbeldusch kan man kalla dig då ;)

2011-04-05 @ 20:53:42
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0