Best Sunday ever!

Publicerat klockan: 02:22:34 den 2011-04-26
Lite bilder fran parken. Sa fort Ida far tid over laddar hon forhoppningsvis upp lite bilder av oss pa sin blogg, sa ni far se dem med. Viiiiiiiiiiisst Ida?
Alltsa, det har ar nog basta sondagen jag nagonsin upplevt! Sa okonstlad, naturlig, chillaxed och avslappnad! Steg upp tidigt for att gora St Pauls Cathedral med Ida. Panyttfodd kristen, eller vad sager vi Iddish? Jag kom uppkladd i langklanning. Sophie hade namligen tjatat pa mig kvallen innan och samma morgon. "What are you gonna wear for church? You don't know? Well, you kind of have to dress up Julia. You have to dress up for Sunday church." Fick bade hora att jag sag ut som en angel och grekisk gudinna. Kande mig nastan lite sa ocksa.
Katedralen var otroligt maffig och imponerande. Vi fick finfina platser, jag grinade lite och tankte pa mormor, lyssnade noga och skummade igenom texterna, spanade in byggnaden interiormassigt. En prast berattade en riktigt inspirerande historia, men sammanfattningen "Do not be afraid" som traffade bade mig och Ida rakt in i hjartat.
Efterat gled vi in pa Shakespeare Globe och hamnade slutligen utanfor en pub med varsin glass i solen och pratade framtiden. Tog tuben till Regent Park Station och hade en helt fantsatisk fortsatt dag i parken. Underbart. Vi solade, snackade, kastade boll med andras hundar, lanade en fotboll av ett gang fransman och spelade fotboll/basket i nagra timmar. Fick min rygg knack pa flera stallen. Krack-krack-krack. Krack-krack.
Nar solen sedan lange gatt ner tog Alberto sin motorcykel till Piccadilly Circus. Pizza Hut arades med var narvaro. Allt som allt den roligaste och mest harmoniska dagen pa jag vet inte hur lange. Puss och god natt.

Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha.. jaaa kanske idag! :) å du ser ut som en midsommarnattsdröm på fotona ovan!

2011-04-26 @ 11:41:20
URL: http://londorama.blogg.se/
Postat av: Carmen

så fint älskling!

2011-04-26 @ 16:54:44
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0