Tisdag

Publicerat klockan: 11:53:51 den 2010-09-07



Vaknade med huvudvärk och att jag kände av halsen lite. Men jag hade bestämt mig för att komma ut på en runda idag, och då blev det så också. Proppade i mig resorb, ipren, omega 3 och vitaminer, hoppade i träningskläderna och gav mig ut på en powerwalk. Riktigt jäkla skönt! Har till och med träningsvärk från gårdagen! Körde lite benstyrka när jag kom hem och strechade på det, feels so good!

Håller på att slänga i mig lite lunch här, ska iväg och träffa farmor snart. Terrakottaarmén på Östasiatiska står på schemat. Ser verkligen fram emot det, känns riktigt ballt att få se kinesisk historia med så många år på nacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0