Live your thoughts

Publicerat klockan: 23:16:39 den 2010-09-28


Efter mycket om och men mötte jag upp Mercedes som kom och hämtade mig på Heathrow flygplatsen. Mitt flyg kom in tidigt, hon kom för sent, jag gick till ankommande, hon väntade vid avgående... Lite bökigt var det, men det blir lite mer av en upplevelse när det inte blir som man tänkt. 

 På väg till min studio gav hon mig massa råd och tips, hur man gör med oyster cards (britternas motsvarighet på våra acess-kort), vilka gator som är säkra och inte, bra shopping, jobb, bussar och så vidare.

Av en slump råkade jag stöta på henne när jag skulle gå iväg och handla. Då fick jag möjligheten att träffa kvinnan som inrett min studio. Skitballt, med tanke på att jag älskar inredningen! Fick skjuts till The Coop (The Co-operative = mataffär) och gick sedan hem med 3 välfyllda kassar.

Det känns ganska sjukt. Det här stället är inte riktigt hemma, med tanke på att jag bara ska bo här i en vecka (och att det inte har några fönster!), men det är varken för stort eller för litet. Dessutom gillar jag verkligen inredningen, så jag trivs ju. Det är bara inte hemma. Har nog inte riktigt förstått att allt inte komer fungera som hemma än... MEN, jag förverkligar min dröm. Som det står på mitt blogghuvud; "live your thoughts"...

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt, var kommer du bo sen?

2010-09-29 @ 00:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0