In unison

Publicerat klockan: 13:05:27 den 2010-09-22


God morgon!

Det är inte svårt att bli på bra humör när man vaknar och solen skiner! Jag tog mina vitamin- och omega 3 tabletter, åt havregrymsgröt och cyklade direkt iväg till ett löpspår. Cykelturen fram och tillbaka blev cirka 5 km, och powerwalken 5-6 km. Tog ut mig helt, så det blir en ordentlig lunch efter att jag duschat.

Jag blev på något sätt väldigt harmonisk av att gå där i spåret i skogen. Solen lyste igenom trädtopparna och bildade en vackert sken. Högstadieelever hade orientering och sprang omkring som yra höns. Vid vattnet satte jag mig ner på en bänk med ett par fiskare i närheten, och bara njöt. Jag hann även se alla fåglar ge sig iväg på sin långa resa som skulle ta dem söderut. Det gäller att passa på att njuta av nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0