In a hurry

Publicerat klockan: 12:25:52 den 2010-09-17


Nu är det brådis, brådis, brådis! Ska hinna duscha, byta om, sminka mig och packa väskan. Innan jag börjar jobba ska jag hinna gå och förtidsrösta och lämna in kamerajäveln för 4:e (!!!) gången. Att dem inte bara ger mig en ny, de slösar bara tid på att skicka in den och sedan få mig att hämta ut den, ofixad. För att inte tala om all tid jag har spillt på att lämna in och hämta ut den. Skitdåligt!

Efter jobbet åker jag direkt hem till farmor och farfar där jag ska sova. Jobb i Täby-land imorgon, sedan hem igen för att fira lillebrors födelsedag med släkten.

Tycker det är skittrist att jag inte har min fina kamera, bloggen blir verkligen lidande. Hoppas ni har överseende, det är ju faktiskt ingenting jag kan göra åt. ;)

Ha en superfredag! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0