Friday night

Publicerat klockan: 11:52:55 den 2010-09-11

Routatoille, getost med honung på toast och viklöksmarinerade musslor.


Fina Tove och Mathilda.


Jenny, jag och Sofia.


Sofia: Jag skulle vilja ha chokladmoussen. Servitören: Nej, ta inte den. Den är inte god.

Lilla tjejgänget slog sig ner på San Leandro Tapas och middagade igår. God mat, härliga vänner, knäppa historier och mycket skratt. Enda minuset var efterätten. Restaurangen var klart värt sitt besök, men skippa creme bruleen om ni går dit.

Vi drog vidare till Sky Bar, lyckades norpa åt oss fönsterplatser och hade utsikt över hela Stockholm. Goda drinkar, bra musik, ännu mer skratt... det var en riktigt bra kväll helt enkelt. Jenny och jag avslutade med att dela på en muffins och doughnut och åkte sen hem.

Så glad och tacksam att jag har så fina vänner. Man får passa på att njuta.

Kommentarer
Postat av: S

underbar kväll! trevlans, måste göras om snart! :)

2010-09-11 @ 21:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0