En liten kärlekshälsning

Publicerat klockan: 12:57:40 den 2010-09-30


God morgooon!

Gick upp lite tidigare än vad jag egentligen kände för imorse. Har spanat boende på nätet och fixat med mina cv:n. Tog precis en dusch och äter nu frukost.

Min hemlängtan finns fortfarnde kvar, men den börjar pö om pö bytas ut mot nervositet. Framtiden säger mig ingetning i nuläget, jag vet ingenting. Men det är lite det som är själva grejen med det här äventyret! Och om det inte skulle ha löst sig med jobb och boende efter den här veckan, då åker jag till flygplatsen, tar första flyget hem och försöker igen. Och igen och igen.

Det är helt stört vad mycket jag har lärt mig på den korta tid jag varit här! Jag har fått så mycket ovärdeliga tips och råd från snällingar, som jag aldrig skulle kunna samla på mig hemma. Mamma skrev "Men glöm inte att det tar tid att nå sina mål. Kom ihåg att vägen är också en resa som är mödan värt, målet i sig är inte nödvändigtvis lyckan i livet." - TRUE THAT!

Och tack! För alla fina kommentarer, de peppar mig verkligen till att fortsätta! Fortsätt ni så fortsätter jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0