Dagens filosofi

Publicerat klockan: 20:46:15 den 2010-09-08



Jag har lyckats gå två powerwalks idag. Med Jenny på lunchen och Petra nu på kvällen. Jag har verkligen fått upp suget på att komma ut och gå en sväng, både med och utan sällskap. Inte bara att komma ut och träna, utan rensa tankarna också. Jag tänker mycket bättre när jag rör på mig, kommer underfund med bättre lösningar till problem. Det känns nästan löjligt att säga nu, men bara efter några dagar med kontinuelig motion mår jag bättre. Det känns faktiskt så, och bara det är ju ett framsteg i sig. Träning är nästan som en drog, det gäller att varken få för mycket eller för lite av det. Ingetdera är hälsosamt.

Det var dagens träningsfilosofi det! Ta hand om er!

Kärlek,

Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0